Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

Ubuntu, Kubuntu, Edubuntu dotarło, Debian kupiony z Linux Magazine

Dzisiejszy dzień obfitował dla mnie w płytki z dystrybucjami Linuksa. Najpierw rano zakupiłem czerwcowy Linux Magazine z Debianem Etch na DVD, a kilka godzin później do mojej skrzynki pocztowej przybyło zamówienie z moimi Ubuntu (3 sztuki), Kubuntu (3 sztuki) i Edubuntu (1 sztuka). Razem wzbogaciłem się dziś o 8 płyt i 4 naklejki Ubuntu. Za Ubuntu, Kubuntu i Edubuntu nie musiałem nic płacić, dzięki usłudze „Shipit” (więcej na stronach dystrybucji), zamówiłem 30 czerwca, wysłano 2 lipca, dotarły 20 lipca, czyli razem czekałem dokładnie 3 tygodnie. Mniej niż zapowiadano (przy wysyłaniu podaje, że od 6 do 10 tygodni, po wysłaniu zamówienia od 4 do 6), co tylko cieszy. Nareszcie będę mógł przenieść się na Kubuntu :) Możliwe też, że zacznę eksperymentować z Debianem.

W związku z tym, że zamówiłem nieco więcej niż potrzebowałem, mam 2 płytki z Ubuntu i 2 z Kubuntu do rozdania osobom mieszkającym w pobliżu. Po przekroczeniu tej liczby, a także w wypadku Edubuntu, Debiana i Damn Small Linux mogę nagrać komuś płytkę, jeśli takową otrzymam :) Ubuntu, Kubuntu, Edubuntu i Damn Small Linux – wystarczy CD, a Debian potrzebuje DVD. Mam też Xubuntu – wersja 6.10, czyli nie najnowsza. Kontakt na matikula9@gmail.com .

2 responses to “Ubuntu, Kubuntu, Edubuntu dotarło, Debian kupiony z Linux Magazine

  1. Walker 24 lipca 2007 o 20:31

    Debian wcale nie potrzebuje DVD :). Może być parę CD’ków, albo nawet i jeden i reszta z internetu.

    Zdjęć nie dałeś.

  2. tuluttut 24 lipca 2007 o 21:16

    Zdjęć celowo nie dałem. W końcu po co powtarzać innych, skoro dostałem to samo? :)

Dodaj komentarz