Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

Moving on

Minęło ponad dziewięć lat, od kiedy zacząłem pisać tego bloga. Po drodze powstało 226 wpisów o tematyce potężnie różnej.

Od jakiegoś czasu zaczęło mi nieco doskwierać to, że mam tu w pewnym sensie ograniczone pole manewru przez korzystanie z komercyjnej platformy. A to się jakieś reklamy pojawią, a to czegoś na bloga wrzucić nie mogę, bo dodawać pluginów za bardzo nie mogę. Tymczasem od dłuższego czasu leżała sobie wykupiona jakiś czas temu domena.

Po paru postach wygląda na to, że dobrze mi się tam pisze. Zapraszam więc na mojego nowego bloga.

logo

Stary blog zostaje i nie mam zamiaru go zamykać. Po prostu nowe posty będą pojawiały się już na nowym. Nie przenoszę też starych postów – biorąc pod uwagę, że zaczynałem tu pisać, mając 16 lat, może być dobrym pomysłem zacząć od nowa.

Dodaj komentarz