Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

A z balkonu widzę morze

Zmieniłem ostatnio trochę widok z okna. Teraz też patrzę na inny blok, tyle że blok jakby wyższy. I jakby kilkadziesiąt kilometrów dalej na północ. A nad nim w tej chwili widzę sierp księżyca.

Gdy wyjdę na balkon, to jestem w stanie zobaczyć morze. A wygląda to mniej więcej tak:

Jak klikniecie na zdjęcie, otworzy się większe. Czy jesteście w stanie dostrzec, w którym miejscu jest morze? ;)

Mam na tyle blisko, że w weekend wybrałem się na mały spacer w tamtą stronę. Z bliska trochę łatwiej dotrzec, gdzie jest woda.

Przy okazji, z powodów światopoglądowych i finansowych, postanowiłem zrobić mały eksperyment. Na dzień dobry nie instaluję sobie żadnego stałego połączenia internetowego, a działam jedynie na Aero2 i pakiecie netu w telefonie. Co z tego wyjdzie, zobaczymy. Póki co, odkryłem, że autowznawianie połączenia na windowsie działa perfekcyjnie.

2 responses to “A z balkonu widzę morze

  1. Michał 7 lutego 2014 o 10:57

    Kierunek w którym zostało wykonane zdjęcie bardzo dobrze zdradza Biedronka :) Dobrze widać za nią klif i kawałek morza.

  2. mmkay 7 lutego 2014 o 21:29

    Trafiony, zatopiony :D

Skomentuj

