Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

Listopad na ETI

W listopadzie:

  • Obserwuję, jak trwają prace nad remontem ostatniego starego audytorium na wydziale. Kilka dni temu na chwilę włączyły się alarmy i na korytarzach pojawił się dym.

aud 2
To już chyba jedna z ostatnich możliwości zajrzenia do starego audytorium nr 2.

  • Gdy mam chwilę czasu, przeglądam, jakie to interesujące księgi mają w pięknej, nowoczesnej i pachnącej czytelni wydziałowej.

Czytelnia

  • Gdy wchodzę do niektórych laboratoriów, zarówno patrząc na komputery, jak i wokół nich, mam wrażenie, że czas się cofnął o jakieś 10 lat.

Siemens C45

  • Czasami też obserwuję, jak w ciągu pół godziny pogoda za oknem zmienia się diametralnie.

przed
po

  • Ale przede wszystkim robię projekty i laborki. Mnóstwo projektów i laborek.

Poza tym wszystkim, parę dni temu skończyłem „Mistrza i Małgorzatę”, bardzo mi się spodobało. Teraz czytam „Trafny wybór” Rowling i co jak co, ale opisywać światy kobieta umie. Byliśmy też z Kasią ostatnio na pewnej stypie, która była bardzo pozytywnie rozluźniająca.

Mniej więcej tak mija mi listopad.

Skomentuj

