Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

Drobiazgi nie na swoim miejscu

Czasami zauważam jakiś mały przedmiot, który przypomina mi o zupełnie innym miejscu, w którym byłem. Czuję wtedy, jakby element zupełnie innego świata pojawił się w danym punkcie.

Ostatnio zdarzyło mi się to parę razy:

    • w Pradze, gdzie zobaczyłem kobietę trzymającą butelkę wody Morszinska, znanej mi z Ukrainy
    • w Starogardzie Gdańskim, na rynku ktoś niósł siatkę jednorazową z logo sieci supermarketów Konzum, istniejących w Chorwacji, Bośni i Hercegowinie i Serbii

    Lubię takie chwilowe przebłyski z przeszłości.

    Skomentuj

