Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

Pięć lat

To już pięć lat, od kiedy pierwszy raz stwierdziłem „No to pora coś napisać.”.

Pięć lat temu dopiero co skończyłem 16 lat i kończyłem właśnie gimnazjum. Wszystkich wokół starałem się zarażać moją pasją do Linkin Park, wśród rówieśników i rówieśniczek istniała grupa fanów Tokio Hotel, ja zaczynałem zapoznawać się z faktycznym programowaniem. Nie wiedziałem i nie poznałem też wielu rzeczy, które wiem i znam teraz. Interesowałem się już Koreą Północną i cieszyłem się z prostego wyprowadzenia wzoru na podstawie olśnienia na sprawdzianie z matematyki. Przygotowywałem się też do bierzmowania.

Jedna rzecz się nie zmieniła – nadal ważę mniej więcej tyle samo, co wtedy ;)

Przez ten czas napisałem 164 wpisy, napisano tu 229 komentarzy, a blog został odwiedzony 43 897 razy. Od 25 lutego tego roku na blogu byli odwiedzający z 26 krajów.

Trzy najpopularniejsze wpisy w historii:

Najmniej popularne posty pochodzą z ostatnich miesięcy, chyba nie należę do popularnych bloggerów, ojej.

Przejrzałem też frazy wpisywane w wyszukiwarkach do odnalezienia mojego bloga, kilka ciekawszych:

  • doświadczenia krzyza w moim zyciu rysunki
  • bogi o niczymn
  • z kąd pochodzi rasa psow coli
  • zainteresowania emo
  • zjeby na nk (tyle samo wyszukań mają też „wiazanki na nk”)
  • gulgotanie indyka mp3
  • ceny niczym

To co, jeszcze trochę tu popiszę? Z pewnością.

Skomentuj

