Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

Wybory Samorządowe 2010 – listy kandydatów – Tczew

21 listopada wybory samorządowe, a tu lokalne portale internetowe nie opublikowały jeszcze list kandydatów… Postanowiłem więc je wyręczyć i pozbierać linki do kandydujących w Tczewie. Przy okazji dowiedziałem się, że jeden kolega z rocznika z liceum startuje w wyborach do Rady Miasta…

Sejmik Województwa Pomorskiego

Wybory Prezydenta Miasta Tczewa

Rada Powiatu Tczewskiego

Rada Miasta Tczewa

To teraz parę miłych słów pod adresem lokalnych komitetów wyborczych – Razem i Odpowiedzialnie ma najbardziej czytelną stronę internetową. Porozumienie na Plus też całkiem okej, ale brakuje mi tam jasnych, wyraźnych list kandydatów z podziałem na okręgi. Lista po mojej wymianie maili z działaczami PnP już się pojawiła. Nie udało mi się znaleźć stron Alternatywy dla Tczewa i Kociewskiego Klubu Regionalnego. To samo z niejakim KWW Bogdan Ackerman.

Gorzej z poziomem niektórych kandydatów na radnych. Rozumiem, że niemal każdy z komitetów stara się mieć w każdym okręgu więcej kandydatów, niż jest miejsc, ale czy to oznacza, że na listę trzeba wpisywać wszystkich działaczy, także tych, którzy na sukces absolutnie żadnych szans nie mają? Nie mam zamiaru głosować na osobę bez jakichkolwiek osiągnięć i własnego programu. Ciekawe też, czy pojawią się w najbliższym czasie jakieś materiały wyborcze, bo na razie i tego niewiele widać. Gdyby nie Internet, w ogóle nie wiedziałbym, kto w tych wyborach startuje, a i o to było niełatwo.

3 responses to “Wybory Samorządowe 2010 – listy kandydatów – Tczew

  1. sokn 2 listopada 2010 o 19:22

    Ciekawa alternatywa, głosować na nieprzygotowanych, albo … wcale?

  2. . 2 listopada 2010 o 22:08

    Ciekawy blog

  3. SŁIT ! 2 listopada 2010 o 22:09

    Sweetaśna wirtynka moje słoneczko mmmm SłIt To WsZyStKO ! WPaDnIj Do MnIe PoCzytAć CzAsem

Skomentuj

