Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

Farewell

Byliśmy razem już od lat.
Nie zdarzało nam się rozstawać na dłużej, niż jeden dzień.
Byłaś ze mną przez cały mój okres dorastania, od podstawówki aż po studia.
Towarzyszyłaś mi w chwilach radości, smutku, w podróżach po sąsiednich krajach.
Pomagałaś mi w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktu z innymi ludźmi.
Zawsze byłaś blisko mnie.
Doszło do tego, że nie potrafiłem bez Ciebie żyć.
Ty jednak zakończyłaś naszą znajomość.
Karto SIM, byliśmy ze sobą 8, a może 10 lat.
Zmarłaś 22 października 2010 roku, około godziny 8:15.
Twoja młodsza siostra zapewne godnie Ciebie zastąpi.

Chlip.

One response to “Farewell

  1. iłi 23 października 2010 o 21:46

    moje najszersze kondolencje. nie raz pisałem do ciebie przez właśnie ten element. rozumiem, ze to on laczyl cie ze swiatem i takze czuje ten ból razem z toba. mam nadzieje, ze ta karta na zawsze pozostanie w twej pamieci.nie musisz sie wstydzic uronienia łez. w takiej chwili jest to w pełni zrozumiałe. zrozumialbym nawet, gdybys odprawil pochówek śp karcie sim w kosciele i na cmentarzu [*].

Skomentuj

