Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

Pobieranie audio z wrzuta.pl – nowe adresy

W ramach ostatnich prac modernizacyjnych, serwis wrzuta.pl zmienił adresy, pod którymi znajdują się pliki audio i zapewne wideo (nie sprawdzałem). Cała zmiana polega na zmianie katalogu /aud/file2/ na /sr/f/ ;]

Niewykluczone, że w jakimś wypadku jest inaczej, ale jak na razie nie znalazłem żadnego takiego. Jeśli jednak byłyby jakieś problemy z uzyskaniem pliku z danego adresu (przypominam, że teraz „/audio/” zmieniamy na „/sr/f/”), to aktualny adres można znaleźć w polu „Umieść na stronie HTML”, gdzie adres do pliku znajduje się tuż za „wrzuta_flv=”.

Naturalnie, moje skrypty do pobierania plików audio z wrzuty zostały poprawione, aktualna wersja w tym poście.

Za aktualne informacje podziękowania dla glesza.

6 responses to “Pobieranie audio z wrzuta.pl – nowe adresy

  1. Chemikk 6 Maj 2009 o 18:57

    Chyba się nie obrazisz jak podam link do mojego bloga, gdyż tam mam skrypt do Greasemonkey ;)

    http://www.chemikk.pl/wpis/56/Nowe%20pobieranie%20z%20wrzuta.pl%20%21

  2. pobierz-wrzuta.pl 28 grudnia 2009 o 08:03

    Strona na której można pobierać pliki mp3 z wrzuta.pl http://www.pobierz-wrzuta.pl
    Jeśli będziecie mieli jakiś problem piszcie, postaram się pomóc!

  3. Pingback: Pięć lat « Tuluttut – blog o niczym

  4. wrzuter 21 sierpnia 2012 o 11:13

    na http://wrzuter.pl też można pobierać pliki w wrzuty, niestety Twój sposób już jest nieaktualny…

  5. mmkay 21 sierpnia 2012 o 13:25

    Dziki za informacje, niestety nie mam ju czasu ani ochoty aktualizowa mojego narzdzia. Spodziewaem si, e w kocu stanie si nieprzydatne ;)

Skomentuj

