Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

Nigdy nie uważałem siebie za patriotę, ale

…gdy słyszę „polskich kibiców”, śpiewających na stadionie w San Marino „PZPN, PZPN, jebać, jebać PZPN” w trakcie, gdy orkiestra gra hymn Polski, wściekłość mnie ogarnia.

Może to dlatego, że dzisiaj znowu słuchałem Sabatonu.

Nie wiem czemu, ale to jest jedyny patriotyczny klip, który mi się podoba.

A i tak kibicuję San Marino. Ze względu na to, że zawsze wolę takie drużyny, które nie mają żadnych szans, a czasem sprawiają niespodziankę.

2 responses to “Nigdy nie uważałem siebie za patriotę, ale

  1. karol 10 września 2008 o 20:47

    Nosz PZPN czymś sobie zasłużył za taakie przyśpiewki, na pewno nie uczciwym traktowaniem kibiców.

  2. tuluttut 10 września 2008 o 20:50

    Ale nie w trakcie hymnu. Naprawdę mi to nie przeszkadza podczas meczu, ale czy ci sami „kibice” nie odnoszą się do wartości patriotycznych niekiedy?

Skomentuj

