Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

Sprzedam rower

Rowerzysta może jechać chodnikiem tylko w dwóch przypadkach:
– kiedy opiekuje się osobą w wieku do 10 lat
– szerokość chodnika wzdłuż drogi, po której ruch pojazdów jest dozwolony z prędkością większą niż 50 km/h, wynosi co najmniej 2 m i brakuje wydzielonej drogi dla rowerów

Naruszenie przepisów o korzystaniu z chodnika – 50 zł

za http://www.rower.com/archiwum.php?art=3768

Sprzedam rower. Ewentualnie zmienię papiery na bycie poniżej 10 lat. Cokolwiek. Bo na cholerę mi rower, jak nie mogę jeździć po mieście po chodnikach, a przy moich umiejętnościach rowerowych skończę pod kołami jakiegoś samochodu?

2 responses to “Sprzedam rower

  1. Mardred 1 września 2008 o 15:42

    Na piechotę jest wolniej, ale pozwala to na zobaczenie niektórych szczegołów :) Śmigam na piechotę od lutego. Gdy zobaczyłem pierwsze wiosenne pąki cieszyłem sie jak dziecko. Nie zauważałem ich przez 8 lat. Świetne doznanie.

    W dodatku szybki marsz jest bardzo zdrowy. 3 kilometry dziennie i po miesiacu nie poznajesz swoich nóg.

  2. Mat 1 września 2008 o 16:50

    Przez całe wakacje chodziłem po 10 km 2-3 razy w tygodniu :) Do szkoły mam 3,5 km w jedną stronę, więc czasem się przejść mogę, i tak generalnie muszę dojść nieco ponad kilometr dziennie :)

Skomentuj

