Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

Odnośnie testu religijności; Brak ciepłej wody

Parę dni temu dałem na blogu post odnośnie testowania religijności. Pisałem tam też, że jednocześnie wrzuciłem link do tego testu na wykop. Co prawda na stronę główną nie poszło (w tej chwili 17 wykopów), za to, tak jak się spodziewałem, w komentarzach rozpoczął się istny flamewar. Typowe przy wstawianiu linków kontrowersyjnych, szczególnie związanych z religią, ale jak widać sama bitwa w komentarzach nie wystarczy na stronę główną.

Z innych ciekawostek:

A myślałem, że takie rzeczy już się nie zdarzają, tymczasem po dwóch latach przerwy znowu nie będę miał ciepłej wody w domu, i to tym razem na 16 dni. Jak w takiej sytuacji poradzić sobie z myciem? Proste – grzać wodę w garnkach. Może i proste, ale czasochłonne, szczególnie jak czyjeś włosy wymagają codziennego mycia, jak w moim wypadku. Cóż, z większymi problemami sobie jakoś radziło.

2 responses to “Odnośnie testu religijności; Brak ciepłej wody

  1. Walker 7 sierpnia 2008 o 17:54

    Co prawda na stronę główną nie poszło (w tej chwili 17 wykopów)

    Nie poszło i nie pójdzie. Mechanizm wykopu funkcjonuje tak, że link, aby wybić się na stronę główną musi odpowiednią liczbę wykopów zdobyć w przeciągu dwóch dni.

    Cóż, z większymi problemami sobie jakoś radziło.

    Ano radziło, radziło. Ja wody ciepłej nie miałem praktycznie przez 18 dni. Zdarzało się też, że przez parę dni wody w ogóle nie było. Jak sobie radziłem? Pewnie wiesz, albo myło się w jeziorze, albo w zimnej wodzie, albo wcale.

  2. tuluttut 7 sierpnia 2008 o 17:58

    Mechanizm wykopu funkcjonuje tak, że link, aby wybić się na stronę główną musi odpowiednią liczbę wykopów zdobyć w przeciągu dwóch dni.

    Powiem Ci, że o tym akurat nie wiedziałem, tym bardziej dziwi mnie, że nadal można wykopywać wykopy po upływie tych dwóch dni nawet jeśli nie znalazły się na głównej. Trudno ;)

Skomentuj

