Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

Stan umysłu

W ramach pasma wieczornego stacji o straszliwej nazwie TVN, obejrzałem wczoraj całe 1,5 programu. Miałem w planach 3, ale zamiast obejrzeć pierwszy raz 39 i pół na którego obejrzenie namawiał mnie Marcin, wolałem pograć w counter-strike, o którym później. Wyłączyłem jednak komputer o odpowiedniej porze, by zdążyć na program Kuby Wojewódzkiego, w którym wystąpili nadmiernie żywy i kolorowy Ibisz (kryzys wieku średniego? :>), a także Tola z zespołu Blog 27. O ile Ibisz wyszedł w miarę dobrze, to Tola już bez rewelacji. Ot, poopowiadała chwilkę, ale niczego nowego się nie dowiedziałem, nadal kreuje się na osobę, której nikt nie lubi, nikt nie rozumie i tak dalej. W tle puszczano przebitki jej nowego klipu, nazwy nie pamiętam, ale już rozumiem, czemu magazyn Blender skomentował tą piosenkę w tak ciekawy sposób (cytat z pudelek.pl):

To jest pop! To jest pop-punk! To jest hip-hop! Ten trzyminutowy utwór zawiera więcej zmian stylistycznych niż „Bohemian Rhapsody”!

Z innych ciekawostek, Tola ostatnio sypiała w… trumnie. Jak ktoś lubi, to czemu nie… No właśnie, czemu? Niech zgadnę, ponieważ to co najmniej nietypowe i nie ma żadnego większego uzasadnienia, po prostu ot tak pospała sobie nieco w trumnie?

O stanie umysłu (podobno, sam to wymyśliłem) może dużo mówić lista dziesięciu najczęściej czytanych kanałów rss, tak więc ciekawe, co może sugerować taka lista?

10 moich najczęściej czytanych itemów na Google Readerze

Tak, to moja lista.

One response to “Stan umysłu

  1. Walker 23 kwietnia 2008 o 14:52

    Gdybym miał ładne i wygodne łóżko stylizowane na trumnę, to nie miałbym nic przeciwko, żeby w nim spać. Tylko zaznaczam – łóżko.

    A jeśli chodzi o Ibisza – kryzys wieku średniego to raczej nie jest. On sprawia ból i jest nieprzyjemny, człowiek czuje się wtedy samotny. A po Ibiszu wcale tego nie było widać, no i raczej był zadowolony. Czy nie nazwać by tego metamorfozą?

Skomentuj

