Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

Szkoła wyznaniowa

Bohaterowie: pedagog (P), M. i K. – uczniowie.

P: K., uczesz się wreszcie kiedyś.
K: Nie, jestem nieustępliwy i nie mam zamiaru się czesać.

[po chwili]

K: Nie pozwala mi na to moja wiara, w Koranie nie ma nic o czesaniu się.
P: Ale to jest szkoła katolicka…
K: Ja wierzę w co chcę, a moja religia nie pozwala mi się czesać (to chyba akurat kłamstwo)
M: Proszę pani, to jest szkoła wyznaniowa.
P: Tak, ale tylko z jedną religią w nazwie.
M: Ale wyznaniowa.

[pani pedagog wyruszyła w dalszą drogę, zaprzestając prób namówienia K. do uczesania się]

3 responses to “Szkoła wyznaniowa

  1. Walker 15 lutego 2008 o 01:51

    Phi, nawet gdyby nie była, to nie ma prawa rozkazać mu się uczesać, ot i co.

  2. AdrianxStev 21 lutego 2008 o 22:44

    Ludzie.Skandal!!!Polityc planują SKRÓCIC WAKACJE.TO NIE JEST ŻART.chcą sktócic wakacje do 15 sierpnia i zamiast tego wcisnąc nam jakiś wolny czas między listopadem a październikiem Kiedy jest zimno jak cholera to tylko taka kożyśc że niema szkoły.Ludzxie musimy coś zrobic!!!Jeżeli ktoś chce sie dowiedziec więcej na ten temat ot moje gg:8757756

  3. tuluttut 21 lutego 2008 o 22:54

    O, widzę, że i do mnie dotarli blogospamerzy. Łał.

Skomentuj

