Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

Leciutki remanent.

Dawno nie przeglądałem pobocznych spraw na tym blogu, zająłem się tylko i wyłącznie bardzo nieregularnym pisaniem notek. Zrobiłem jednak porządek w Blogrollu, o ile porządkiem można nazwać jego gwałtowną ekspansję. Niektóre z rzeczy, które tam się znajdują, mogą budzić kontrowersje, ale tam gdzie miałem jeszcze jakieś odczucia, dodałem komentarz, który wyświetla się po najechaniu, więc proszę o niepytanie mnie, czemu właściwie takie blogi czytam, albo takie strony polecam.

Z innych ciekawych spraw, miałem zasiąść do kolejnego odcinka opowiadanka o murach, ale patrząc na godzinę na zegarze w moim ubuntu (00:58, dla Kondzia specjalnie – @40) , chyba wybiorę jednak sen. Nic no, może później. Może będę miał więcej do dopisania wtedy…

One response to “Leciutki remanent.

  1. Walker 18 stycznia 2008 o 15:27

    Wreszcie mnie ta dziadyga dodała :).

Skomentuj

