Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

Oto grafomańskie przemówienie

Oto przemówienie, które oddałem na lekcji polskiego do sprawdzenia, i które zostało uznane za momentami grafomańskie. Nareszcie ktoś się na mnie poznał :) No i zastanawiam się co złego jest w zdaniu na 6 linijek… :D Skończyło się jednak oceną 4+ dla mnie, więc chyba zupełnie źle nie było. Fakt, humanistą nie jestem. Ale jeśli komuś chce się czytać, niechaj czyta. Ja nie zachęcam szczególnie.

Przemówienie

PS. Tak, wiem, że nie ma żadnych zwrotów do publiki, i jest pełno powtórzeń.

2 responses to “Oto grafomańskie przemówienie

  1. Walker 11 grudnia 2007 o 23:24

    Niesprawdiedliwie Cię babka oceniła, już Ci to mówiłem.

  2. tuluttut 11 grudnia 2007 o 23:26

    Jak dla mnie 4+ to odpowiednia ocena, ale fakt, że przydałaby się definicja, czym jest grafomania. Przynajmniej sobie zrównoważyłem tą czwórką zbliżające się 2/3 z „Ludzi bezdomnych”, i chyba będzie 4 z polskiego na półrocze :)

Skomentuj

