Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

Epuls stories part 1

Dlaczego part 1? Zapewne będzie więcej, jakoś szczerze wątpię w to, że nagle nic na epulsie się nie będzie działo. Znajduje się tam zdjęcie mojej twarzy, które zostało bardzo interesująco skomentowane przez chłopaka jednej koleżanki z klasy.

o ku rw a ! jaka plapa no sram…

Tłumaczenie z nie-wiem-jakiego-ale-ponoć-niezrozumiałego-dla-niektórych na polski: O kurwa, jaka twarz, można się posrać ze śmiechu.

Moja odpowiedź była nieco dłuższa, ale wyrażająca moje zdanie na ten temat w odpowiedni sposób.

Witaj… Damianie (a przynajmniej tak masz napisane w prezentacji).

Nikt nie zabrania Ci „srania na widok mojej plapy”, niemniej pragnę przekazać ci krótko, że nie wstydzę się swojej twarzy. Nie każdy musi wyglądać tak, nazwijmy to „szałowo”, jak najprawdopodobniej wyglądasz Ty, albo masz takie mniemanie o sobie, skoro doznałeś takiego napadu uczuć na widok twarzy, która nie jest specjalnie szokująca, przynajmniej ja nie uciekam od lustra, gdy widzę w nim moje odbicie. Nie usunąłem jednak Twojego komentarza, co zapewne stanie się z tym komentarzem, który właśnie piszę, bo uważam, że każdy ma prawo do swojego zdania, nawet jeśli teoretycznie mogłoby mnie urazić. Wiedz jednak, że kiedyś ktoś może nie być aż tak rozbawiony takim komentarzem, jak ja jestem. Pozdrawiam i miłych wrażeń życzę.

Jak ja lubię odpowiadać takim osobom. Ciekawe, czy komentarz zostanie usunięty, czy może też kolega będzie mi wygrażał odwiedzinami ze swojego 5-tysięcznego miasteczka, słynnego głównie z zamku i waluty w nim wprowadzonej („vynocha”), położonego 25 km od mojego miasta. Bawią mnie tacy ludzie, i mam ochotę o tym mówić, stąd ten post. Szczególnie, że nie stać mnie na wiele więcej po 18 lekcjach w ciągu 2 dni.

Update

Dostałem odpowiedź. Naprawdę ciekawa :D

no kurwa…… co Ty sobie myslisz ??? [emotikonka odpowiadająca lol2 z gg] filozofem jestes czy hujozofem.. kurwa no jaka wypowiedz….. moge CI najwyzej ryj skapiszonowac…. [emotikonka odpowiadająca lol2 z gg] dobra [emotikonka odpowiadająca :)] nareczka…….. [emotikonka odpowiadająca lol2 z gg] [emotikonka odpowiadająca :P]

Czyż to nie cudowne? :D

Skomentuj

