Tuluttut – blog o niczym

Tuluttut – blog about nothing, mostly in Polish.

Metalowe poczucie humoru

Z forum sokkera:

Niejaki Master napisał, w wątku ciągnącym się już ponad 150 stron (takie spamerskie jest to forum, pisownia oryginalna)

lol

i to teraz smieszne bylo??

takei bardoz metalowe poczucie humoru macie( nigdy go nie rozumialem zeby nie bylo:)-chociaz znam takich co lubie na marginesie i jestem tolerancyjny mimo sportowego ubioru:)

Moja odpowiedź:

takei bardoz metalowe poczucie humoru macie

Rozbiłeś mnie totalnie. Brawo za odkrycie metalowego poczucia humoru na sokkerze :D

Odpowiedź na odpowiedź:

np nie rozumiem jak sie mozna smiac ze sluwa kupa albo kupenciusz lub inne neologizmy podobne a jak znam ludkow co metalu sluchaja ot oni sie z teog zawsze ciesza kumasz??

cos w czym dla mnie nic smiesznego nie ma a po jakims czasie przykro m isie robi takiej osoby;)

Tym sposobem dowiedziałem się czym jest „metalowe poczucie humoru”. Następne odkrycia zapewne już niedługo. Hmm, a może ja też mam metalowe poczucie humoru?

3 responses to “Metalowe poczucie humoru

  1. Walker 12 sierpnia 2007 o 00:04

    Eee… ale ja dalej nie wiem, co to jest metalowe poczucie humoru ;D. Bo zależnie od interpretacji, każdy je ma, tak?

  2. goldenka1119 7 listopada 2007 o 16:52

    hej pytalas dlaczego mam tego bloga a co mam pisac tylko o gosi ? To jest ogolny blog a ja lubie gosie andzrzejwicz kpw !

  3. tuluttut 7 listopada 2007 o 22:48

    Ciekawe, bo nie jestem ani dziewczyną, ani nie byłem nigdy na takim blogu. Do tego jedenastolatki z manią gosioandrzejewiczowską wybitnie mnie nie interesują. Ciekawe.

Skomentuj

